2011. szeptember 3., szombat

Ricinus olaj

A ricinus olajam olyan fél éve vehettem. Első célom a hajnövesztés volt vele, de egy idő után feladtam, mert nem bírtam elviselni, hogy a hajamon van. Másik ok az volt, hogy állítolag egy idő után hullott tőle a haj. Szóval a hajnövesztést abbahagytam vele.
Utána jött, hogy körömre használtam, de arra most a Shea vajat használom. (majd arről is lesz poszt)
A körmeim után szemöldökre próbáltam, mivel túl volt szedve..szerettem volna visszanöveszteni, és ez sikerült is. (:
Most szempillára használom, és erről is csak pozitívat tudok mondani, mivelhogy hatásos. (:

Aki venni szeretne:
° Patikában lehet kapni. Csak meg kell mondani, hogy mennyit kérsz és adnak. Nem kerül sokba, 1.35 € lehetett (:
° Hajra nem ajánlom, de ha valaki mégis megpróbálkozik vele : én két, három kanállal tettem egy pohárkába, majd felmelegítettem, hogy folyósabb legyen. Néhányan különböző illatanyagokat, olajakat netán tojást adnak hozzá, én ilyet nem tettem. Én egész estére hagytam fent úgy, hogy bekentem a hajam, rá zacskó, majd arra törölköző. Reggel lemostam.
Délutáni feltevésnél 6 órát bírtam, de az szenvedés volt vele..szerintem elég 3 óra is.
°Köröm, szempilla, szemöldök :
 - körömnél elég csak egy vattakorongra tenni, majd azzal bekenegetni a körmöket. Egy idő után lemostam.
 - szemöldöknél szintúgy vattakorong, majd kenegetni. 1-2 óra után lemostam langyos vízzel.
 - szemöldöknél én szempillaspirált használok. Megtisztítok jól egy használatlan spirált a festéktől. Belemártogatom az üvegcsébe, majd bekenem vele a szempilláim..vagy úgy alszok el, hogy rajtam van az olaj és reggel lemosom, vagy ha napközbe teszem fel, akkor 1-2 óra után lemosom langyos vízzel.

Friss: Mivel sokan keresitek a Ricinus olajos bejegyzést, van 2. része is: http://bagolyszem.blogspot.sk/2012/02/ricinus-olaj-ii.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése